Sfaturi utile pentru a da un randament mult mai bun la biroul de acasa

Trebuie citite

Angajatii care lucreaza de la distanta descopera adesea ca munca de acasa este diferita de ceea ce se asteptau si necesita abilitati precum si obiceiuri specifice.

Cu toate acestea, mentinerea performantei asteptate in aceste circumstante nu este intotdeauna usoara din cauza numeroaselor distrageri de acasa. Poate fi usor sa stai pe canapea cu laptopul tau si sa te astepti sa lucrezi – cei care au mai multa experienta in domeniu iti vor spune ca au incercat si ca pur si simplu nu functioneaza!

Suntem creaturi ale obisnuintei si cei mai multi dintre noi sunt obisnuiti sa se relaxeze in fata calculatorului pentru a citi stirile, a se uita la televizor, a se juca si a discuta cu prietenii si familia.

Prin urmare, trebuie sa creezi, in locuinta ta, un spatiu de lucru care sa fie distinct de orice spatiu rezervat pentru odihna sau timp liber. Acest lucru va trimite un semnal catre creierul tau cum ca este timpul sa lucrezi si nu sa te joci.

Nu conteaza daca esti antreprenor, freelancer sau lucrezi de acasa ocazional, mai jos am adunat cateva sfaturi pentru a-ti asigura si spori productivitatea si pentru a da un randament mult mai bun la biroul de acasa.

Cei doi „O” esentiali

Este vorba despre organizare si ordine. Atunci cand lucrezi intr-un mediu informal, precum biroul din propria ta locuinta, exista des tendinta de a fi distras si delasator.

Daca vrei sa te concentrezi si sa poti lucra eficient, ai nevoie de ordine in jurul tau. Haosul exterior iti afecteaza, fara sa-ti dai seama, starea interioara. Un birou ordonat, fara hartii, cani si alte obiecte razlete, te va ajuta sa ramai ancorat in task-uri.

De asemenea, organizarea joaca un rol deosebit de important. Trebuie sa stii unde iti pastrezi fiecare document, care este locul fiecarui contract si asa mai departe. In caz contrar, vei pierde foarte mult timp cautand lucruri si intrand intr-o stare de nervozitate sau chiar anxietate.

Imparte-ti eficient timpul

O greseala foarte frecventa in randul celor ce lucreaza de acasa este sa subestimeze importanta unui program fix. Chiar daca nu exista un manager care sa iti monitorizeze timpul, nu inseamna ca este in regula sa ramai in pat sau in pauza de cafea pana la pranz.

Trezeste-te devreme si incepe ziua de lucru imediat dupa ce ai luat micul dejun. Vei vedea cum productivitatea ta incepe sa creasca.

Citeste continuarea aici: Sfaturi utile pentru a da un randament mult mai bun la biroul de acasa

Ultimele articole

Meseria de inspector este cautata si respectata

Inspectorul de resurse umane (HR) este un specialist cheie intr-o organizatie, responsabil cu gestionarea si dezvoltarea politicilor si practicilor...

Mai multe articole similare